Andrew C. (Hrsg.) Billings
Reputational Challenges in Sport
Theory and Application
BuchCHF 59.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Coombs, W. Timothy (Hrsg.) / Brown, Kenon A. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-138-05600-8
- EAN: 9781138056008
- Produktnummer: 25451708
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 244 S.
- Masse: H22.5 cm x B14.4 cm x D1.5 cm 380 g
- Abbildungen: 2 Halftones, black and white; 12 Tables, black and white; 4 Illustrations, black and white
- Gewicht: 380
- Sonstiges: Undergraduate
Über den Autor
Andrew C. Billings is the director of the Alabama Program in Sports Communication and Ronald Reagan Chair of Broadcasting in the Department of Journalism & Creative Media at the University of Alabama. He also serves on many editorial boards, including as an associate editor of the journals Communication & Sport and Journal of Global Sport Management.? W. Timothy Coombs is a full professor in the Department of Communication at Texas A&M University and an honorary professor at Aarhus University in Denmark. He is currently the editor of Corporate Communications: An International Journal.Kenon A. Brown is an assistant professor in the Department of Advertising and Public Relations at The University of Alabama.
24 weitere Werke von Andrew C. (Hrsg.) Billings:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.