Produktbild
Fraser P. Seitel

Rethinking Reputation

How PR Trumps Marketing and Advertising in the New Media World

Ebook (EPUB Format)

Good public relations is no longer just icing---it's a strategic imperative more important to your competitive success than even advertising or marketing. This is true whether you're a century-old multibillion-dollar corporation or a penniless startup. In Rethinking Reputation, public relations guru Fraser Seitel and John Doorley, founder of the Academy for Communication Excellence and Leadership at Johnson & Johnson, examine a fascinating new set of case studies---including the BP oil spill and the launch of CitySlips---to glean the PR dos and don'ts for the new media world, covering both standard reputation maintenance and crisis manage… Mehr

CHF 12.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Doorley, John
  • ISBN: 978-1-137-09222-9
  • EAN: 9781137092229
  • Produktnummer: 22457937
  • Verlag: St. Martin's Publishing Group
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'964 KB

Über den Autor


Fraser P. Seitel and John Doorley

3 weitere Werke von Fraser P. Seitel:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.