Produktbild
John A. (Hrsg.) Glover

Handbook of Creativity

Buch

The motivation underlying our development of a handbook of creativity was different from what usually is described by editors of other such volumes. Our sense that a handbook was needed sprang not from a deluge of highly erudite studies calling out for organization, nor did it stem from a belief that the field had become so fully articulated that such a book was necessary to provide summation and reference. Instead, this handbook was conceptualized as an attempt to provide structure and organization for a field of study that, from our perspective, had come to be a large-scale example of a degenerating research program (see Brown, Chapter 1).… Mehr

CHF 223.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Reynolds, Cecil R. (Hrsg.) / Ronning, Royce R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4419-3212-9
  • EAN: 9781441932129
  • Produktnummer: 10300923
  • Verlag: Springer Us
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 472 S.
  • Masse: H29.7 cm x B21.0 cm x D2.5 cm 1'214 g
  • Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 1989
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 1214

5 weitere Werke von John A. (Hrsg.) Glover:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.