Assessment in Education
Implications for Leadership
This book provides key insights into how educational leaders can successfully navigate the turbulence of political debate surrounding leading student assessment and professionalised practice. Given the highly politicised nature of assessment, it addresses leaders and aspiring leaders who are open to being challenged, willing to explore controversy, and capable of engaging in informed critical discourse.The book presents the macro concepts that these audiences must have to guide optimal assessment policy and practice. Collectively, the chapters highlight important assessment purposes and models, including intended and unintended effects of ass…
Mehr
CHF 106.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Scott, Donald E. (Hrsg.) / Webber, Charles F. (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-23398-7
- EAN: 9783319233987
- Produktnummer: 19671736
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 314 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 4'572 KB
- Auflage: 1st ed. 2016
- Abbildungen: 10 schwarz-weiße und 4 farbige Abbildungen, 13 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie
- Reihenbandnummer: 2
5 weitere Werke von Shelleyann (Hrsg.) Scott:
Bewertungen
Anmelden