Produktbild
Gregory Brooks

Marketing For Dummies, 2nd UK Edition

Ebook (PDF Format)

Marketing is one of the most important aspects in business today,but it's also highly competitive and complicated, withintricate strategies and methods of delivery to understand andretain.This straight-forward guide leads you through every aspect ofmarketing. Fully updated to include all the recent marketingtrends, including digital marketing and using new media, it'spacked with expert tips on identifying customers, using onlineresources, satisfying your customer's needs and boosting yoursales.Discover how to:* Understand the basics of effective marketing* Research customers, competitors and industry* Create a compelling marketing strategy* I… Mehr

CHF 21.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mortimer, Ruth / Smith, Craig / Hiam, Alexander
  • ISBN: 978-1-119-99229-5
  • EAN: 9781119992295
  • Produktnummer: 13896487
  • Verlag: John Wiley & Sons
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 420 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 15'510 KB
  • Auflage: 2. Auflage

Über den Autor


27573162

8 weitere Werke von Gregory Brooks:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.