Produktbild
Philip (Hrsg.) Culbertson

The Bible In/And Popular Culture: A Creative Encounter

Buch

This collection of essays explores a range of media and the way the Bible features in them, applying various hermeneutical approaches, engaging with critical theory, and providing conceptual resources and examples of how the Bible reads popular culture and how popular culture reads the Bible.

CHF 141.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wainwright, Elaine (Hrsg.)
  • ISBN: 978-90-04-18699-6
  • EAN: 9789004186996
  • Produktnummer: 12255901
  • Verlag: Brill Academic Pub
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 210 S.
  • Reihenbandnummer: 65

7 weitere Werke von Philip (Hrsg.) Culbertson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.