Produktbild
James A Burns

New Strategies in Higher Education Marketing

Ebook (PDF Format)

With rising financial difficulties and declining enrollments, many colleges and universities are finding that they need new and better ways to present and promote themselves to potential students and the general public. New Strategies in Higher Education Marketing contains practical, how-to” applications of marketing thought and theory for the higher education environment. Written by practitioners for practitioners, this valuable book offers new viewpoints, tools, and creative ways to solve potentially devastating problems through the implementation of marketing. Each chapter is application oriented and cases and situations common to most uni… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hayes, Thomas J
  • ISBN: 978-1-136-58242-4
  • EAN: 9781136582424
  • Produktnummer: 14481321
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 196 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'751 KB

8 weitere Werke von James A Burns:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.