Frederick M. (Hrsg.) Hess
A Qualified Teacher in Every Classroom?: Appraising Old Answers and New Ideas
Buch
Under the No Child Left Behind Act, states will have to ensure that every public school classroom is staffed by a highly qualified teacher. This mandate - and the fact that many children, especially low-income and minority students, are taught by underqualified teachers ill-equipped for the challenges ahead - gives new urgency to debates over teacher recruitment, preparation, and induction.
CHF 21.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Rotherham, Andrew J. (Hrsg.) / Walsh, Katie (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-891792-20-5
- EAN: 9781891792205
- Produktnummer: 23110957
- Verlag: Harvard Education Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2004
- Seitenangabe: 336 S.
- Masse: 481 g
- Gewicht: 481
47 weitere Werke von Frederick M. (Hrsg.) Hess:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.