RTI and the Adolescent Reader: Responsive Literacy Instruction in Secondary Schools
This accessible guide defines RTI and explains why and how it is considered a viable intervention model for adolescent readers. Drawn from real secondary school cases demonstrating tiered interventions, the text includes evidence-based strategies, discussion questions for each case study, and prompts that foster critical thinking and the application of chapter ideas.
CHF 36.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Genishi, Celia (Hrsg.) / Alvermann, Donna E. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8077-5230-2
- EAN: 9780807752302
- Produktnummer: 11143576
- Verlag: Teachers College Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 168 S.
- Masse: H25.1 cm x B17.8 cm x D1.0 cm 318 g
- Gewicht: 318
10 weitere Werke von William G. Brozo:
Bewertungen
Anmelden