Produktbild
Dan S. Kennedy

No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing

Buch

Updated to fit today's social media landscape with IGTV, Facebook Lives, YouTube Premium, and more, this new edition applies Dan Kennedy's No-B.S. principles to Kim Walsh Phillips' social media expertise in a no-holds-barred guide that prompts readers to invest only in the efforts that drive results and demand a measurable, proven, profitable, direct response.

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Walsh Phillips, Kim
  • ISBN: 978-1-59918-662-7
  • EAN: 9781599186627
  • Produktnummer: 31782979
  • Verlag: Ingram Publishers Services
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 262 S.
  • Masse: H22.5 cm x B15.3 cm x D1.8 cm 496 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 496

Über den Autor


Dan S. Kennedy is a strategic advisor, consultant, business coach, and editor of six business newsletters. He directly influences more than one million business owners annually and has a long track record of taking entrepreneurs to seven-figure incomes and multi-millionaire wealth.

40 weitere Werke von Dan S. Kennedy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.