Dan S. Kennedy
No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing
Buch
Updated to fit today's social media landscape with IGTV, Facebook Lives, YouTube Premium, and more, this new edition applies Dan Kennedy's No-B.S. principles to Kim Walsh Phillips' social media expertise in a no-holds-barred guide that prompts readers to invest only in the efforts that drive results and demand a measurable, proven, profitable, direct response.
CHF 22.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Walsh Phillips, Kim
- ISBN: 978-1-59918-662-7
- EAN: 9781599186627
- Produktnummer: 31782979
- Verlag: Ingram Publishers Services
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 262 S.
- Masse: H22.5 cm x B15.3 cm x D1.8 cm 496 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 496
Über den Autor
Dan S. Kennedy is a strategic advisor, consultant, business coach, and editor of six business newsletters. He directly influences more than one million business owners annually and has a long track record of taking entrepreneurs to seven-figure incomes and multi-millionaire wealth.
40 weitere Werke von Dan S. Kennedy:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.