Produktbild
Svenja (Hrsg.) Bedenlier

Systematic Reviews in Educational Research

Methodology, Perspectives and Application

Buch

In this open access edited volume, international researchers of the field describe and discuss the systematic review method in its application to research in education. Alongside fundamental methodical considerations, reflections and practice examples are included and provide an introduction and overview on systematic reviews in education research.

CHF 72.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bond, Melissa (Hrsg.) / Buntins, Katja (Hrsg.) / Kerres, Michael (Hrsg.) / Zawacki-Richter, Olaf (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-658-27601-0
  • EAN: 9783658276010
  • Produktnummer: 33229985
  • Verlag: Springer Fachmedien Wiesbaden
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 184 S.
  • Masse: H21.6 cm x B15.3 cm x D1.5 cm 358 g
  • Auflage: 1st ed. 2020
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 358

Über den Autor


Prof. Dr. Olaf Zawacki-Richter, Professor of Educational Technology, Center for Open Education Research (COER), Faculty of Education and Social Science, Carl von Ossietzky University of Oldenburg, Germany.Prof. Dr. Michael Kerres, Professor of Educational Science - Learning Technology & Innovations, Learning Lab, University of Duisburg-Essen, Essen, Germany.Dr. Svenja Bedenlier, Research Associate, Center for Open Education Research (COER), Faculty of Education and Social Science, Carl von Ossietzky University of Oldenburg, Germany.Melissa Bond, Research Associate, Center for Open Education Research (COER), Faculty of Education and Social Science, Carl von Ossietzky University of Oldenburg, Germany.Katja Buntins, Research Associate, Learning Lab, University of Duisburg-Essen, Essen, Germany.

3 weitere Werke von Svenja (Hrsg.) Bedenlier:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.