Produktbild
Susan K. Jones

Creative Strategy in Direct & Interactive Marketing (Fourth Edition)

Buch

This is the classic primer on how to make the creative plan fit into and support the marketing plan, and develop creative ideas that are strategically accurate and tactically effective. And, in this time of multiplying media forms, the author shows how to develop creative plans, strategies, and ideas that integrate different media forms and platforms that create more effective and more profitable marketing communications programs. This book is a great classroom text for upper-level undergraduate marketing and creative courses and a great hands-on reference for day-to-day executives wanting to manage their marketing communications programs mor… Mehr

CHF 54.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-933199-31-3
  • EAN: 9781933199313
  • Produktnummer: 11087507
  • Verlag: Racom Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 421 S.
  • Masse: H23.1 cm x B18.3 cm x D2.8 cm 862 g
  • Auflage: 4. A.
  • Gewicht: 862

6 weitere Werke von Susan K. Jones:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.