Produktbild
David (Hrsg.) Brinberg

Perspectives on Methodology in Consumer Research

Buch

Methodological advances in consumer behavior are increasing rapidly. We can characterize these advances by work in two logically separate but functionally related areas: (a) the philosophical underpinnings of our methods, and (b) the analytic strategies for examining the phenomena of interest in the field. An important aspect in communicating these advances is the demonstration of their use on focal problems in consumer behavior. Current research strategies and analytic techniques in the field of consumer research reflect the dominant logical empiricist epistemology. The develop­ ment of new epistemologies (e.g., scientific relativism, hypoth… Mehr

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lutz, Richard J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4613-8611-7
  • EAN: 9781461386117
  • Produktnummer: 13342579
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 301 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.7 cm 449 g
  • Auflage: Softcover Repri
  • Gewicht: 449

2 weitere Werke von David (Hrsg.) Brinberg:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.