Produktbild
Guido (Hrsg.) Corbetta

Market Morality and Company Size

Buch

Henk van Luijk A continuing debate Business life and ethics have always had an uneasy relationship. Together they feel uncomfortable, separated from each other they feel truncated. But, in more ways than one they need each other. For, to paraphrase a famous expression of the philosopher Kant: business without an ethical orientation is blind, and ethics without business experience is void. There are two different reasons for this uneasy relationship, a moral and an economic one. Business activities are essentially motivated by the striving for profit, whereas ethical considerations are marked by an equal attention given to the interests of all… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Harvey, Brian (Hrsg.) / Luijk, Henk J. L. van (Hrsg.)
  • ISBN: 978-94-010-5575-8
  • EAN: 9789401055758
  • Produktnummer: 14691528
  • Verlag: Springer Netherlands
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 244 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.4 cm x D2.0 cm 365 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1991
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 365

5 weitere Werke von Guido (Hrsg.) Corbetta:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.