Produktbild
Daniele (Hrsg.) De Santis

The New Yearbook for Phenomenology and Phenomenological Philosophy

Volume 15

Ebook (PDF Format)

Edmund Husserl between Platonism and AristotelianismAim and Scope: The New Yearbook for Phenomenology and Phenomenological Philosophy provides an annual international forum for phenomenological research in the spirit of Husserl's groundbreaking work and the extension of this work by such figures as Scheler, Heidegger, Sartre, Levinas, Merleau-Ponty and Gadamer.Contributors: Thomas Arnold, Kimberly Baltzer-Jaray, Michael Barber, Irene Breuer, Steven G. Crowell, John Drummond, Clevis Headley, George Heffernan, Burt Hopkins, Arun Iyer, Adam Konopka ,Carlos Lobo, Claudio Majolino, Danilo Manca, Emanuele Mariani, Ignacio Quepons, Daniele De Santis… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Trizio, Emiliano (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-59737-1
  • EAN: 9781351597371
  • Produktnummer: 24973626
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 444 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'764 KB

Über den Autor


Guest EditorsDaniele De Santis was a full-time Instructor in the Philosophy Department of Seattle University (2012-2017). His main interests include Plato, Kant, Lotze, Husserl, Sellars and post-Sellarsian debates. Currently he is working on the problem of the synthetic a priori in Kant and Husserl. He is the editor of Di Idee ed essenze: Un dibattito su fenomenologia e ontologia. Con saggi di J. Héring, R. Ingarden e H. Spiegelberg (1921-1930) (2015).Emiliano Trizio taught at the University of Paris Pantheon Sorbonne, at the University of Lille III, and at Seattle University. He is currently Senior Lecturer of Philosophy at the University of the West of England, Bristol, UK.

5 weitere Werke von Daniele (Hrsg.) De Santis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.