Produktbild
Fritz (Hrsg.) Böhle

Innovation Management by Promoting the Informal

Artistic, Experience-based, Playful

Buch

This book explores new approaches to successful innovation - with all uncertainty. Its focal points are management of the informal and a new perspective of human work: innovation work is based on artistic, experience-based and playful action. The book helps recognize and utilize new success potentials for innovation in enterprises. It addresses managers and experts who are interested in promoting innovation in practice. Moreover, scientists will gather new interdisciplinary insights into innovation management and work organization from this book.

CHF 153.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bürgermeister, Markus (Hrsg.) / Porschen, Stephanie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-43863-9
  • EAN: 9783642438639
  • Produktnummer: 16507007
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 244 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.6 cm x D2.0 cm 373 g
  • Auflage: 2012
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 373

17 weitere Werke von Fritz (Hrsg.) Böhle:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.