Produktbild
Phil Hopkins

Mass Moralizing

Marketing and Moral Storytelling

Buch

Mass Moralizing: Marketing and Moral Storytelling examines the narratives of today's brand marketing, which largely focuses on creating an emotional attachment to a brand rather than directly promoting a product's qualities or features. Phil Hopkins explores these narratives' influence on how we think about ourselves and our moral possibilities, our cultural ideas about morality, and our relations to each other. He closely studies the relationship between three interrelated dynamics: the power of narrative in the construction of identity and world, the truth-telling pretenses of mass marketing, and the growth of moralizing as the primary mor… Mehr

CHF 70.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4985-1357-9
  • EAN: 9781498513579
  • Produktnummer: 22449128
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 258 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.5 cm 402 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 402

19 weitere Werke von Phil Hopkins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.