Produktbild
Barbara R. (Hrsg.) Jones

The Entrepreneurial Community College

Buch

Develop an entrepreneurial culture with the best practices discussed inside this resource. Declining public resources, coupled with the demand that we do more with less, make it more of an imperative that entrepreneurism, flexibility, and adaptability thrive in the community college environment. Seeing how other community colleges have brought entrepreneurship and creativity to life in their programs and services will inspire your own ideas for increasing revenue and reducing costs. You will also discover how strong leaders can become collaborators, facilitators, consensus makers, and incentive providers.

CHF 34.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Roueche, John E. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-87117-367-6
  • EAN: 9780871173676
  • Produktnummer: 23240026
  • Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 172 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D0.9 cm 337 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 337

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.