Produktbild
Nicholas Ng-A-Fook

Reconsidering Canadian Curriculum Studies: Provoking Historical, Present, and Future Perspectives

Buch

Comprised of chapters written by established Canadian curriculum scholars as well as junior scholars and graduate students, this collection of essays provoke readers to imagine the different ways in which educational researchers can engage the narrative inquiry within the broader field of curriculum studies.

CHF 124.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rottmann, Jennifer / Rottman, J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-137-00896-1
  • EAN: 9781137008961
  • Produktnummer: 13065450
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 262 S.
  • Masse: H21.8 cm x B14.5 cm x D2.0 cm 476 g
  • Auflage: 2012
  • Gewicht: 476

Über den Autor


Cynthia Chambers, University Of Lethbridge, CanadaPeter Cole, University Of British Columbia, CanadaNarcisse Blood, University Of Lethbridge, CanadaDwayne Donald, University Of Alberta, CanadaErika Hasebe-Ludt, University Of Lethbridge, CanadaRamona Big Head, University Of British Columbia, CanadaDenise Egea-Kuehne, Louisiana State University, USARoland Sintos Colomba, University Of Toronto, CanadaSharon Anne Cook, University Of Ottawa, Canada David Lewkowich, McGill University, Canada Jackie Seidel, University Of Calgary, CanadaDavid W. Jardine, University Of Calgary, CanadaPat Palulis, University Of Ottawa, CanadaAndrejs Kulnieks, York University, UKDarren Stanley, University Of Windsor, UKKelly Young, Trent University, USAMaxx Lapthorne, University Of Calgary, CanadaDeanne Lomheim Barrett, University Of Calgary, CanadaWilliam E. Doll, Jr. Professor, Louisiana State University, USA

19 weitere Werke von Nicholas Ng-A-Fook:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.