Second Language Reading Research and Instruction
Crossing the Boundaries
Should second language reading instruction be comprehension-oriented, or should it be language-oriented? What types of knowledge and skills are necessary for improving reading comprehension? This book presents research on teaching reading in a second language. It is suitable for teachers, curriculum developers, and materials writers.
CHF 53.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Anderson, Neil J. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-472-03350-8
- EAN: 9780472033508
- Produktnummer: 4411898
- Verlag: The University of Michigan Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 232 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.6 cm x D1.5 cm 402 g
- Abbildungen: Illustrations
- Gewicht: 402
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
14 weitere Werke von ZhaoHong (Hrsg.) Han:
Bewertungen
Anmelden