Produktbild
Adrian Shaughnessy

How to be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul

Buch

A new updated edition, completely redesigned with new images. Aimed at the independent-minded, addressing the concerns of designers who want to avoid becoming a hired drone. An important title for the increasingly sterile design business.

CHF 31.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-85669-709-5
  • EAN: 9781856697095
  • Produktnummer: 6954960
  • Verlag: Laurence King Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 176 S.
  • Masse: H22.9 cm x B18.9 cm x D1.5 cm 511 g
  • Auflage: 2. A.
  • Abbildungen: farbige Illustrationen
  • Gewicht: 511

Über den Autor


Adrian Shaughnessy is a designer and writer, and the author of How To Be A Graphic Designer, Without Losing Your Soul and Cover Art By: New Music Graphics. He co-founded the design company Intro and, since leaving in 2003, has worked as a consultant to various design studios and clients. He has lectured extensively on design and hosts the radio show 'Graphic Design On The Radio'.

5 weitere Werke von Adrian Shaughnessy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.