Produktbild
Stanley Paliwoda

International Marketing

Ebook (PDF Format)

The third edition of an established text, this book provides comprehensive treatment of international marketing issues and includes expanded coverage of Eastern Europe and the Pacific Rim.New for this edition are the expanded use of mini cases within the text to illustrate the latest developments in marketing, together with expanded coverage of: South East Asia and the Pacific Rim, Central and Eastern Europe, Globalization, Culture, Financial aspects of marketing.Included throughout are self-assessment and discussion questions, key terms, references and bibliography.

CHF 61.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Thomas, Michael
  • ISBN: 978-1-135-38710-5
  • EAN: 9781135387105
  • Produktnummer: 16982861
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 768 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 49'399 KB
  • Auflage: 3. Auflage

12 weitere Werke von Stanley Paliwoda:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.