Strategic Brand Management
The only textbook that builds upon the traditional branding models to fully explore the emotional, social, and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers.
CHF 75.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Percy, Larry (International Consultant in Marketing and Communication and Visiting Professor at Copenhagen Business School) / Pervan, Professor Simon (Professor of Marketing, La Trobe University Business School)
- ISBN: 978-0-19-879780-7
- EAN: 9780198797807
- Produktnummer: 24873601
- Verlag: Oxford University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 368 S.
- Masse: H24.5 cm x B18.8 cm x D1.8 cm 740 g
- Auflage: 4 Revised edition
- Gewicht: 740
- Sonstiges: Tertiary Education (US: College)
Bewertungen
Anmelden