Produktbild
Rosenbaum-Elliott, Richard (Professor Emeritus of Marketing and Consumer Research, University of Bath, School of Management)

Strategic Brand Management

Buch

The only textbook that builds upon the traditional branding models to fully explore the emotional, social, and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers.

CHF 75.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Percy, Larry (International Consultant in Marketing and Communication and Visiting Professor at Copenhagen Business School) / Pervan, Professor Simon (Professor of Marketing, La Trobe University Business School)
  • ISBN: 978-0-19-879780-7
  • EAN: 9780198797807
  • Produktnummer: 24873601
  • Verlag: Oxford University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 368 S.
  • Masse: H24.5 cm x B18.8 cm x D1.8 cm 740 g
  • Auflage: 4 Revised edition
  • Gewicht: 740
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.