Produktbild
Valerie Harwood

The Promotion of Education

A Critical Cultural Social Marketing Approach

Buch

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Murray, Nyssa
  • ISBN: 978-3-030-25299-1
  • EAN: 9783030252991
  • Produktnummer: 31943808
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm 0 g
  • Auflage: 1st ed. 2019
  • Abbildungen: s/w. Abb.
  • Sonstiges: Popular/general

Über den Autor


Valerie Harwood is Professor of Sociology and Anthropology of Education at the University of Sydney, Australia. Her research focuses on disadvantage and educational inclusion, as well as investigating the adaption of social marketing for widening participation in higher education. Nyssa Murray is Project Manager for research to promote education in early childhood settings to create a social marketing campaign as part of an Australia Research Council Future Fellowship. She is a currently an Adjunct Lecturer at The University of Sydney, Australia. 

26 weitere Werke von Valerie Harwood:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.