Produktbild
Marta (Hrsg.) Peris-Ortiz

Entrepreneurial Universities

Exploring the Academic and Innovative Dimensions of Entrepreneurship in Higher Education

Buch

This book analyses the importance of the entrepreneurial university, specifically in relation to the creation of entrepreneurial ideas and attitudes in students and entrepreneurial initiatives in academic institutions. The aim of the editors and contributing authors is to provide the reader with a set of experiences illustrating the advantages of communicating and encouraging entrepreneurship among students, thereby highlighting the third mission of the university: the need to adopt entrepreneurial strategy without disrupting the quality of teaching and research.Featuring initiatives from institutions around the world, the authors argue that… Mehr

CHF 196.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gómez, Jaime Alonso (Hrsg.) / Merigó-Lindahl, José M. (Hrsg.) / Rueda-Armengot, Carlos (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-47948-4
  • EAN: 9783319479484
  • Produktnummer: 20758235
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 310 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.3 cm 658 g
  • Abbildungen: Book; 58 schwarz-weiße und 24 farbige Abbildungen, 24 farbige Tabellen, Bibliographie
  • Gewicht: 658

65 weitere Werke von Marta (Hrsg.) Peris-Ortiz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.