Produktbild
Brenda G Pitts

Sharing Best Practices in Sport Marketing

The Sport Marketing Association's Inaugural Book of Papers

Buch

It is with tremendous pleasure that I share the enclosed contents drawn from more than eighty research presentations delivered at the Inaugural Sport Marketing Association Conference hosted by the University of Florida on 13 to 15 November 2003. Scholarly papers were presented on such subjects as corporate sponsorship, sport consumer behaviour, sport product branding, and technology's role in the promotion and sales process, all subjects of critical importance to those in pursuit of the best sport marketing practices.' -- From Richard Irwin's preface 'A Word From the President'.

CHF 33.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-885693-52-5
  • EAN: 9781885693525
  • Produktnummer: 17618808
  • Verlag: Fitness Information Technology, Inc, U.S.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 233 S.
  • Masse: H28.3 cm x B21.5 cm x D1.5 cm 708 g
  • Gewicht: 708
  • Sonstiges: Professional & Vocational

28 weitere Werke von Brenda G Pitts:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.