Identifying, Measuring, and Valuing Knowledge-Based Intangible Assets
New Perspectives
The main scope of the book is to highlight the importance of intangible resources in business management, evidenced in their measurement and financial valuation, and the need for a strategic analysis that enables them to be identified and then assessed--Provided by publisher.
CHF 194.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Rodriguez-Castellanos, Arturo (Hrsg.) / Vallejo-Alonso, Belen (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-60960-054-9
- EAN: 9781609600549
- Produktnummer: 7308096
- Verlag: Business Science Reference
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 440 S.
- Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D2.8 cm 1'361 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 1361
Bewertungen
Anmelden