Employer Branding for Competitive Advantage
Models and Implementation Strategies
This book shows how to build and maintain a distinctive and credible employer brand and develop a set of relevant success metrics to help measure return on investment (ROI). Starting with the current interest in employer branding, this book looks at the historical roots of brand management and the practical steps to achieve employer brand management success.The book will review the pressures that have generated current interest in employer branding. It goes on to look at the historical roots of brand management and the practical steps necessary to achieve employer brand management success. The book includes the business case, research, positi…
Mehr
CHF 58.05
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Agarwal, Shivani (Hrsg.) / Sharma, Ravindra (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-00-036218-3
- EAN: 9781000362183
- Produktnummer: 34813627
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 222 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 19'784 KB
- Auflage: 1. Auflage
- Abbildungen: 24 schwarz-weiße Abbildungen, 24 schwarz-weiße Zeichnungen, 37 schwarz-weiße Tabellen
Über den Autor
124362110
5 weitere Werke von Geeta (Hrsg.) Rana:
Bewertungen
Anmelden