Produktbild
Geeta (Hrsg.) Rana

Employer Branding for Competitive Advantage

Models and Implementation Strategies

Ebook (PDF Format)

This book shows how to build and maintain a distinctive and credible employer brand and develop a set of relevant success metrics to help measure return on investment (ROI). Starting with the current interest in employer branding, this book looks at the historical roots of brand management and the practical steps to achieve employer brand management success.The book will review the pressures that have generated current interest in employer branding. It goes on to look at the historical roots of brand management and the practical steps necessary to achieve employer brand management success. The book includes the business case, research, positi… Mehr

CHF 58.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Agarwal, Shivani (Hrsg.) / Sharma, Ravindra (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-036218-3
  • EAN: 9781000362183
  • Produktnummer: 34813627
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 222 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 19'784 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 24 schwarz-weiße Abbildungen, 24 schwarz-weiße Zeichnungen, 37 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


124362110

5 weitere Werke von Geeta (Hrsg.) Rana:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.