Produktbild
Jay Conrad Levinson

Guerrilla Creativity: Make Your Message Irresistible with the Power of Memes

Buch

The guru of Guerrilla Marketing shows small business owners how to cut through the clutter of new information with simple, powerful ideas that customers will find irresistible.

CHF 21.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-618-10468-0
  • EAN: 9780618104680
  • Produktnummer: 34390100
  • Verlag: Mariner Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H22.7 cm x B15.2 cm x D1.4 cm 268 g
  • Gewicht: 268

Über den Autor


Jay Conrad Levinson is the author of more than a dozen books in the Guerrilla Marketing series. A former vice president and creative director at J. Walter Thompson Advertising and Leo Burnett Advertising, he is the chairman of Guerrilla Marketing International, a consulting firm serving large and small businesses worldwide.

84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.