Jay Conrad Levinson
Guerrilla Creativity: Make Your Message Irresistible with the Power of Memes
Buch
The guru of Guerrilla Marketing shows small business owners how to cut through the clutter of new information with simple, powerful ideas that customers will find irresistible.
CHF 21.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-618-10468-0
- EAN: 9780618104680
- Produktnummer: 34390100
- Verlag: Mariner Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2001
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H22.7 cm x B15.2 cm x D1.4 cm 268 g
- Gewicht: 268
Über den Autor
Jay Conrad Levinson is the author of more than a dozen books in the Guerrilla Marketing series. A former vice president and creative director at J. Walter Thompson Advertising and Leo Burnett Advertising, he is the chairman of Guerrilla Marketing International, a consulting firm serving large and small businesses worldwide.
84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.