Produktbild
Chin Hee (Hrsg.) Hahn

The Effects of Globalisation on Firm and Labour Performance

Ebook (PDF Format)

This book examines driving factors and the effects of globalisation on economic development through firm and product-level data.The book is organised into four themes, i.e., productivity, innovation, wage and income gap, and within-firm reallocation of resources. The comprehensiveness and richness of firm and product-level data shed light upon the channels through which trade and investment affect firms' competitiveness and unveil factors shaping firms' heterogeneous responses towards globalisation. The book looks at Asian economies as well as Australia and how they have experienced substantial structural change and become more integrated int… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Narjoko, Dionisius (Hrsg.) / Doan, Ha Thi Thanh (Hrsg.) / Urata, Shujiro (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-028120-0
  • EAN: 9781000281200
  • Produktnummer: 35378413
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 324 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'633 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 26 schwarz-weiße Zeichnungen, 122 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Chin Hee Hahn is Professor of Economics at Gachon University and the editor-in-chief of The Korean Economic Forum of Korean Economic Association. Dionisius Narjoko is a senior economist at the Economic Research Institute for ASEAN and East Asia (ERIA).Ha Thi Thanh Doan is an economist at the Economic Research Institute for ASEAN and East Asia (ERIA).Shujiro Urata is Professor of Economics at Graduate School Asia-Pacific Studies, Waseda University, Senior Research Advisor, Economic Research Institute for ASEAN and East Asia (ERIA).

8 weitere Werke von Chin Hee (Hrsg.) Hahn:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.