Produktbild
Ron Morritt

Segmentation Strategies for Hospitality Managers

Target Marketing for Competitive Advantage

Ebook (EPUB Format)

Get the competitive edge in a fierce market!Effective market segmentation approaches can show a company which customer group is most profitable and how to best serve their needs. Segmentation Strategies for Hospitality Managers: Target Marketing for Competitive Advantage is a marketing primer whose time has come, teaching segmentation approaches that can make a difference where it really countsthe bottom line. Introductory to intermediate level hospitality managers and students are provided with easy-to-follow explanations and effective learning exercises that will help them grasp segmentation concepts and strategies quickly. Unlike other hos… Mehr

CHF 67.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Weinstein, Art
  • ISBN: 978-1-136-41631-6
  • EAN: 9781136416316
  • Produktnummer: 14479601
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 252 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'249 KB

2 weitere Werke von Ron Morritt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.