Produktbild
Camille P (Hrsg.) Schuster

Newer Insights into Marketing

Cross-Cultural and Cross-National Perspectives

Ebook (PDF Format)

Through Newer Insights Into Marketing: Cross-Cultural and Cross-National Perspectives, you will discover the need for an integration of perspectives as an essential ingredient for successfully managing increased globalization amid an increasing emphasis on cultural identity. In this compelling volume, the authors examine the European as well as the US approaches to cultural understanding. As a result, this book identifies issues that need further study and resolution so you can integrate this new knowledge into your marketing strategy. From this insightful book you will discover new marketing strategy models, including the sequence of steps a… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Harris, Phil (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-78956-7
  • EAN: 9781317789567
  • Produktnummer: 17030428
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 104 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'866 KB

1 weiteres Werk von Camille P (Hrsg.) Schuster:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.