Produktbild
David W. (Hrsg.) Schumann

Advertising and the World Wide Web

Ebook (PDF Format)

The chapters provide a wide-ranging view of issues addressing how advertisers can proceed on the Internet and World Wide Web. An initial chapter traces the development of Web advertising from its very beginnings as it was represented and discussed in the pages of Advertising Age. Although there is a noticeable trend to define Web advertising by comparing it to traditional media, it is clear that Web advertising just won't fit the old mold. Keith Reinhard of DDB Needham actually articulates this linkage between the old and new in his invited chapter. What the reader will encounter in Advertising and the World Wide Web is a solid conception of… Mehr

CHF 59.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Thorson, Esther (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-67237-9
  • EAN: 9781135672379
  • Produktnummer: 18429659
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 328 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'012 KB

Über den Autor


David W. Schumann (Edited by) , Esther Thorson (Edited by)

1 weiteres Werk von David W. (Hrsg.) Schumann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.