Produktbild
John A. Dawson

The Marketing Environment (RLE Marketing)

Ebook (PDF Format)

This comprehensive work, covering a wide spectrum of the marketing environment, provides a fundamental basis to marketing geography for those concerned with market research, comparative and international marketing, and the study of economic geography. The book focusses on the spatial patterns and processes in marketing, and the development conflicts occur in the marketing system, and how evolution and change in marketing systems is realised through the resolution of these conflicts. The major sectors and institutions in the marketing system are described and a detailed study is made of the ways they change and interact.

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-64730-0
  • EAN: 9781317647300
  • Produktnummer: 17044094
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 380 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 15'883 KB

Über den Autor


Multivolume collection by leading authors in the field

1 weiteres Werk von John A. Dawson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.