Produktbild
Chris Fill

Marketing Communications

Ebook (PDF Format)

This seventh edition of Marketing Communications provides both a rich source of theory and an invaluable insight into how brands create communications and engage audiences in brand conversations. With contributions from brand owners and their advertising agencies from around the world, the book provides a unique blend of the theory and practice of brand communications.Sarah Turnbull joins Chris Fill as co-author on theseventh edition and together theirpassionfor marketing communications comes alive in this book as they share their expertise and experience. Its strong theoretical underpinning and selection of contemporary case studies makes th… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Turnbull, Sarah
  • ISBN: 978-1-292-09383-3
  • EAN: 9781292093833
  • Produktnummer: 31732528
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 760 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 23'318 KB
  • Auflage: 7. Auflage

27 weitere Werke von Chris Fill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.