The 5 Paths to Persuasion: The Art of Selling Your Message
It doesn't matter how smart your idea is. If you aren't in sync with the decision maker's mindset, you are bound to fail. That's the message of this book, which shows how one can project key decision makers into one of five basic categories - Charismatics, Thinkers, Skeptics, Followers, and Controllers.
CHF 28.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Williams, Gary A. / Hayashi, Alden M.
- ISBN: 978-0-446-69590-9
- EAN: 9780446695909
- Produktnummer: 1396590
- Verlag: Grand Central Publ
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 240 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.0 cm x D1.8 cm 363 g
- Gewicht: 363
6 weitere Werke von Robert B. Miller:
Bewertungen
Anmelden