Produktbild
Gideon (Hrsg.) Reuveni

Longing, Belonging, and the Making of Jewish Consumer Culture

Buch

The collection of essays illustrates the varied functions of consumer culture in the modern Jewish experience.

CHF 188.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Roemer, Nils (Hrsg.)
  • ISBN: 978-90-04-18603-3
  • EAN: 9789004186033
  • Produktnummer: 8121760
  • Verlag: Brill Academic Pub
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 233 S.
  • Masse: H24.4 cm x B16.5 cm x D1.8 cm 567 g
  • Reihenbandnummer: 11
  • Gewicht: 567

Über den Autor


Gideon Reuveni Ph.D. (2001) is lecturer for modern Jewish and European history at the University of Melbourne. He is the author of Reading Germany (2006), and the co-editor of several books on different aspects of Jewish history. Nils Roemer, Ph.D. (2000) is Associate Professor of Jewish Studies at The University of Texas at Dallas. He is the author of numerous books and articles and co-editor of various volumes on modern Jewish cultural and intellectual history.

9 weitere Werke von Gideon (Hrsg.) Reuveni:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.