Produktbild
Jay Conrad Levinson

Guerrilla Marketing for Nonprofits

Buch

Learn the Seven Golden Rules of fundraising success!Boost Public Awareness, Increase Effectiveness in Recruiting Volunteers, Mobilize Advocates, and Raise Money!Think you don't have time, money, or skills for marketing? Think again. Guerrilla Marketing for Nonprofits will thrill you with how easy it can be. Devour Guerrilla Marketing for Nonprofits and you'll never be hungry for creative marketing ideas for your good cause again!--Kivi Leroux Miller, founder of Nonprofit Marketing Guide.com and author of The Nonprofit Marketing Guide: High-Impact, Low-CostWays to Build Support for Your Good Cause. Yay, and double yay! Finally, the definitive… Mehr

CHF 26.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Adkins, Frank / Forbes, Chris
  • ISBN: 978-1-59918-374-9
  • EAN: 9781599183749
  • Produktnummer: 14815036
  • Verlag: Entrepreneur Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H22.8 cm x B15.4 cm x D1.8 cm 498 g
  • Gewicht: 498
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


McGraw-Hill authors represent the leading experts in their fields and are dedicated to improving the lives, careers, and interests of readers worldwide

84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.