Gillian (Hrsg.) Beer
Literature in the Marketplace
Nineteenth-Century British Publishing and Reading Practices
Buch
This innovative collection of essays addresses important issues in the history of the book. The multidisciplinary essays consider different aspects of the production, circulation, and consumption of printed texts, analyzing such topics as market trends, modes of publication, and the use of pseudonyms by women writers. Contributors draw on speech act, reader response and gender theory in addition to historical, narratological, materialist, and bibliographical perspectives to study authors such as Dickens, the Brontë s and George Eliot.
CHF 54.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Jordan, John O. (Hrsg.) / Patten, Robert L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-521-89393-0
- EAN: 9780521893930
- Produktnummer: 9821166
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 356 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.0 cm 547 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 547
53 weitere Werke von Gillian (Hrsg.) Beer:
Nineteenth-Century British Publishing and Reading Practices
Ebook (PDF Format)
CHF 12.25
Nineteenth-Century British Publishing and Reading Practices
Ebook (EPUB Format)
CHF 5.80
Nineteenth-Century British Publishing and Reading Practices
Ebook (EPUB Format)
CHF 15.45
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.