The Multilingual Internet: Language, Culture, and Communication Online
Two thirds of global Internet users are non-English speakers. Despite this, most scholarly literature on the Internet and computer-mediated-communication (CMC) focuses exclusively on English. This is the first book devoted to analyzing Internet related CMC in languages other than English.
CHF 174.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Herring, Susan C. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-19-530479-4
- EAN: 9780195304794
- Produktnummer: 22402295
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 464 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.1 cm x D3.8 cm 816 g
- Auflage: New
- Gewicht: 816
3 weitere Werke von Brenda (Hrsg.) Danet:
Bewertungen
Anmelden