Produktbild
Larissa (Hrsg.) Hjorth

Routledge Handbook of New Media in Asia

Buch

As new media becomes increasingly everyday for young and old across Asia through smartphones and associated devices, boundaries between art, new media, and the everyday are transformed. The Routledge Handbook of New Media in Asia addresses the historical, social, cultural, political, philosophical, artistic and economic dimensions of the region's new media.It aims to provide an authoritative, intellectually broad, conceptually cutting-edge guide to the important aspects of new media in the region' as the first point of consultation for the interested researcher, and advanced level undergraduate and postgraduate students in fields of new media… Mehr

CHF 281.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Khoo, Olivia (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-02600-1
  • EAN: 9781138026001
  • Produktnummer: 19170165
  • Verlag: Routledge
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 488 S.
  • Masse: H24.9 cm x B17.8 cm x D3.0 cm 975 g
  • Gewicht: 975

Über den Autor


Larissa Hjorth is an artist, digital ethnographer and Professor in the Games Programs, and codirector of RMIT's Digital Ethnography Research Centre (DERC), Melbourne, Australia.Olivia Khoo is Senior Lecturer in Film and Screen Studies at Monash University, Australia.

31 weitere Werke von Larissa (Hrsg.) Hjorth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.