Produktbild
Fred S. Roberts

Measurement Theory: Volume 7

With Applications to Decisionmaking, Utility, and the Social Sciences

Ebook (PDF Format)

This book provides an introduction to measurement theory for non-specialists and puts measurement in the social and behavioural sciences on a firm mathematical foundation. Results are applied to such topics as measurement of utility, psychophysical scaling and decision-making about pollution, energy, transportation and health. The results and questions presented should be of interest to both students and practising mathematicians since the author sets forth an area of mathematics unfamiliar to most mathematicians, but which has many potentially significant applications.

CHF 98.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-139-24204-2
  • EAN: 9781139242042
  • Produktnummer: 16985126
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 19'595 KB

18 weitere Werke von Fred S. Roberts:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.