Produktbild
David L. Anderson

Marketing with Web 2.0

Social Networking and Viral Marketing (First Edition)

Buch

Marketing with Web 2.0: Social Networking and Viral Marketing introduces social media marketing to advanced college and first year MBA students. The primary focus is to supplement and enhance the current marketing and technology curricula by applying standard marketing theory to the new online space. The text is positioned to build upon students' familiarity with basic marketing approaches and their first-hand experience with social networking and viral marketing websites. By following the chapter outlines of standard texts in marketing, the book reinforces the instructor's commitment to these topic areas as reputable channels. The examples b… Mehr

CHF 104.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-60927-507-5
  • EAN: 9781609275075
  • Produktnummer: 12489780
  • Verlag: Cognella Academic Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H25.4 cm x B20.3 cm x D1.4 cm 590 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 590

25 weitere Werke von David L. Anderson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.