Produktbild
Chance W. (Hrsg.) Lewis

Teacher Education and Black Communities

Implications for Access, Equity and Achievement (Hc)

Buch

A volume in Contemporary Perspectives on Access, Equity and AchievementSeries Editor Chance W. Lewis, University of North Carolina at Charlotte,The field of education has been and will continue to be essential to the survival andsustainability of the Black community. Unfortunately, over the past five decades, two major trends havebecome clearly evident in the Black community: (a) the decline of the academic achievement levels of Blackstudents and (b) the disappearance of Black teachers, particularly Black males. Today, of the 3.5 millionteachers in America's classrooms (AACTE, 2010) only 8% are Black teachers, and approximately 2% of thesetea… Mehr

CHF 122.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sealey-Ruiz, Yolanda (Hrsg.) / Toldson, Ivory (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-62396-698-0
  • EAN: 9781623966980
  • Produktnummer: 16399163
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.3 cm 695 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 695

Über den Autor


Yolanda Sealey-Ruiz, Teachers College, Columbia University , USAChance W. Lewis, Ph.D., University of North Carolina at Charlotte , USAIvory Toldson, Ph.D., Howard University, USA

31 weitere Werke von Chance W. (Hrsg.) Lewis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.