Produktbild
Pauline (Hrsg.) Maclaran

Marketing Theory

Buch

Marketing Theory presents a comprehensive scholarly overview of the development of marketing theory. Drawing on a variety of international sources, the three editors bring together key contributions to the field that reflect both historical and contemporary debates and influences.Volume One: The Development of Marketing Theory and Its Philosophical Underpinnings: documents the historical roots of marketing theory and traces the influences on its development, including differing philosophical perspectives. Volume Two: Major Theoretical Debates and Contemporary Issues in Marketing Theory: looks at some of the major controversies that have perme… Mehr

CHF 779.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Saren, Michael (Hrsg.) / Tadajewski, Mark (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84787-000-1
  • EAN: 9781847870001
  • Produktnummer: 15787101
  • Verlag: SAGE Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 1232 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 2'260 g
  • Gewicht: 2260
  • Sonstiges: Professional & Vocational

21 weitere Werke von Pauline (Hrsg.) Maclaran:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.