Nigel Piercy
Managing Marketing Information (RLE Marketing)
Ebook (PDF Format)
A good marketing information system is an essential ingredient of all successful marketing. This book provides a comprehensive introduction to this key subject. This book not only covers market research techniques but also shows how research techniques should fit into a broader market information system which is skilfully and intelligently designed to suit the particular corporate context.
CHF 49.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Evans, Martin
- ISBN: 978-1-317-64535-1
- EAN: 9781317645351
- Produktnummer: 17044050
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 242 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 8'862 KB
Über den Autor
Multivolume collection by leading authors in the field
44 weitere Werke von Nigel Piercy:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.