Produktbild
Michael Dunn

The Marketing Accountability Imperative

Driving Superior Returns on Marketing Investments

Ebook (EPUB Format)

Praise for The Marketing Accountability Imperative An informative read for anyone interested in the underpinnings of smart marketing. The Marketing Accountability Imperative is a comprehensive and real-life guide to connecting marketing to business performance. -Frits van Paasschen, CEO, Starwood Hotels Dunn's fresh take on one of the oldest dilemmas in marketing is a fantastic learning tool and a must-read for any CEO or board putting marketing capabilities at the center of a broader transformation agenda. -Cameron O'Reilly, CEO, Landis and Gyr, and CEO, APN Media Group (Australia) This book provides actionable guidance on how to optimize th… Mehr

CHF 28.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Halsall, Chris
  • ISBN: 978-0-470-44381-1
  • EAN: 9780470443811
  • Produktnummer: 13847487
  • Verlag: John Wiley & Sons
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 464 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'636 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Michael Dunn is CEO and chairman of Prophet and is responsible for overseeing the firm's strategy, client relationships, and people. He is the co-author (with Scott Davis) of Building the Brand-Driven Business from Jossey-Bass. Chris Halsall, former Prophet and McKinsey consultant, works and lives in New York City.

47 weitere Werke von Michael Dunn:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.