Produktbild
Tracy L. Tuten

Principles of Marketing for a Digital Age

Buch

This book was truly student-led in its design and development, and it incorporates digital marketing as central to what marketers do. It's a total package of resources, that combines quality examples, assessment and online resources to support the teaching and learning of introductory marketing modules in a digital age.

CHF 75.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-5264-2334-4
  • EAN: 9781526423344
  • Produktnummer: 31707583
  • Verlag: SAGE Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 496 S.
  • Masse: H23.6 cm x B19.2 cm x D2.4 cm 1'080 g
  • Gewicht: 1080
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

20 weitere Werke von Tracy L. Tuten:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.