Produktbild
Stephen (Hrsg.) Brown

Consumer Research

Postcards From the Edge

Ebook (PDF Format)

Consumer Research: Postcards from the Edge is a collection of cutting-edge essays by leading exponents of postmodern consumer research from Europe and America. Topics covered include: * chronicle, composition and fabulation in consumer research * postmodern approaches to pluralism in consumer research * marketing in cyberspace * poststructuralism in marketing * semiotics in marketing and consumer research

CHF 83.85

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Turley, Darach (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-69003-9
  • EAN: 9781134690039
  • Produktnummer: 18415223
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 424 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 21'551 KB

25 weitere Werke von Stephen (Hrsg.) Brown:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.