Stephen (Hrsg.) Brown
Consumer Research
Postcards From the Edge
Ebook (PDF Format)
Consumer Research: Postcards from the Edge is a collection of cutting-edge essays by leading exponents of postmodern consumer research from Europe and America. Topics covered include: * chronicle, composition and fabulation in consumer research * postmodern approaches to pluralism in consumer research * marketing in cyberspace * poststructuralism in marketing * semiotics in marketing and consumer research
CHF 83.85
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Turley, Darach (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-134-69003-9
- EAN: 9781134690039
- Produktnummer: 18415223
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 424 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 21'551 KB
25 weitere Werke von Stephen (Hrsg.) Brown:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.