Produktbild
Janeen Arnold (Hrsg.) Costa

Marketing in a Multicultural World: Ethnicity, Nationalism, and Cultural Identity

Buch

The latest theories on cultural identity and the impact of ethnicity on the practice of marketing are presented in this timely book. Issues addressed include: various ethnic responses to marketing strategies; marketing and ethnicity in developing countries and emerging capitalist nations; the effect of ethnicity on product evaluation and choice; the use of consumer goods and services to express ethnicity; and the involvement of specific ethnic groups in various aspects of the marketing profession.

CHF 96.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bamossy, Gary J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8039-5328-4
  • EAN: 9780803953284
  • Produktnummer: 23288116
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 341 S.
  • Masse: H22.8 cm x B15.4 cm x D2.3 cm 544 g
  • Gewicht: 544

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.